MISSION IMPOSSIBLE

12 escape challenges på Arena Event Center

Mission impossible desarm nuclear reactor / nuclear bomb består nå av 12 ulike escape konsepter.

Gruppen deles opp basis på antall deltagere i grupper/lag som skal konkurrere mot hverandre i å opparbeide flest mulig poeng sammenlagt. Hvert escape konsept består av 3 ulike escape labels som lagene må igjennom.

Label 1

Lagene starter escape gamet i å ta ut «vakter» og andre utfordringer som må passeres for å komme videre til label 2 med alle lazerstråle – alarmene.

Label 2

Lagene kommer til lazer alarmsonen som består av 32 «lazermaze» stråler som skal passeres for å komme til rommene med nuclear reactor eller nuclear bomb.

Label 3

Lagene kommer til reactor eller bombe rommene, der lagene skal desarmere hver sin nuclear reactor eller nuclear bomb. Mission impossible avgjøres her, og vinnerlaget er klart!

En instruktør går igjennom programmet, leder lagene og noterer poeng under hele mission impossible seansen. Det laget som har høyest sammenlagt score har vunnet. Det beregnes et ca tidsbruk på 1,5 til 2 timer.

Etterpå kan dere nyte både mat og drikke i blacklight bar / restaurant eller i ett av våre partyrom. På event centeret er det også over 60 andre aktiviteter å velge i.

X

1. DUELL NUCLEAR REACTOR

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER, MED EN DUELL MED PISTOL PÅ VÅR SKYTESIMULATOR.

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

3. Lazerfight Nuclear Reactor

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED EN LAZERFIGHT MELLOM LAGENE MED LAZERPISTOLER DER EN SCOREBOARD VISER ALLE POENGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

5. SKARPSKYTING NUCLEAR REACTOR

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED SKARPSKYTING MED MASKINPISOTLER PÅ BLINKER SOM AUTOMATISK VISER POENG

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

7. ATTACK GAME CHANGER NUCLEAR REACTOR

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED LAGENE UTFORDRER HVERANDRE I EN "ATTACK GAME CHANGER" MED MASKINPISTOLER. EN SCOREABOARD VIESER ALLE POENGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

9. BLINKSKYTING NUCLEAR REACTOR

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED BLINKSKYTING MED MASKINPISTOLER PÅ BLINKER SOM AUTOMATISK VISER POENG

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

11. NUCLEAR GRIZZLYGUARD NUCLEAR REACTOR

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED Å TA UT GRIZZLYBJØRNEN IGOR MED EN BUESKYTING KONKURRANSE MELLOM LAGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL REACTOR ROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR REACTOR . MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

2. BLINKSKYTING NUCLEAR BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED BLINKSKYTING MED MASKINPISTOLER PÅ BLINKER SOM AUTOMATISK VISER POENG

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

4. ATTACK GAME CHANGER NUCLEAR BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED LAGENE UTFORDRER HVERANDRE I EN "ATTACK GAME CHANGER" MED MASKINPISTOLER. EN SCOREABOARD VIESER ALLE POENGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

6. DUELL NUCLEAR BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER, MED EN DUELL MED PISTOL PÅ VÅR SKYTESIMULATOR.

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

8. LAZERFIGHT NUCLEARS BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED EN LAZERFIGHT MELLOM LAGENE MED LAZERPISTOLER DER EN SCOREBOARD VISER ALLE POENGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

10. SKARPSKYTING NUCLEAR BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED SKARPSKYTING MED MASKINPISOTLER PÅ BLINKER SOM AUTOMATISK VISER POENG

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.

X

12. RUSSIAN GRIZZLYGUARD NUCLEAR BOMB

LABEL 1

POENGJAKTEN STARTER MED Å TA UT GRIZZLYBJØRNEN IGOR MED EN BUESKYTING KONKURRANSE MELLOM LAGENE.

LABEL 2

LABEL 2 ER EN PASSERING AV LAZERMAZEROMMET MED 32 LAZERSTRÅLER

LABEL 3

LAGENE KOMMER TIL BOMBEROMMENE, DER LAGENE SKAL DESARMERE HVER SIN NUCLEAR BOMB. MISSION IMPOSSIBLE AVGJØRES HER, OG VINNERLAGET ER KLART.